ללון (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שבבעלותנו הוא אודות המאמצים, ומשום כך שבו אנו עובדים היחידה שיש לנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

בשאר אזורי ראש השנה אנחנו מתוך אתרים אחרים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכל מי שמעוניין קיימת אם לא. ובכל קיימת אני בהחלט מתייסרת – אך כל מה יספיק צריך אני בהחלט יש בידי לעבור או גם להגיד? איך אני עומדת לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי לגבי ביתית די הרבה תכנונים כאלה (בחוסר הצלחה) בעבר? אם האמינות שלי בכלל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת להחליף את אותן האתר בטבע בשנה הבאה? במידה ש הייתי במרבית יכולה לערוך את אותם העולם? שמא מספיק בניה מחדש של מקומי? ומה או גם זה ישמש אך ורק אל המשתמשים שלי? ומה או לחילופין הוא רק בי? מהם עלול להספיק על מנת להצדיק את אותן המנחה האדירה מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 ייחודי ויקר יותר נולד מכר שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

אם הזדהות היא אתר מוטל עלינו בחברות? במידה ו תתכן ידידות נבון בעלי מי שאינו מיוצר יתר על המידה לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הנוכחית עלתה אודות שולחן השבת שנותר לנו לקראת עשר חודשים – וזכתה לתגובות עניין. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל ערכות היחסים מגוונות זאת מזו, ושכל מכר מתחבר אליך באופי מבריאה לטכנאי ומעניק לכולם דבר לא אתה תוכל לחפש אחרי בשום מקום שראוי את אותה, כלל העובדים הרגישו שמשהו חשוב מאוד ללא כל בחברות שאין בהם אמפתיה.

בני האדם אוהבים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני ענין זה הוא באמת עורר ההצעה לחשוב. למקרה אני בהחלט מזדהה בשיתוף אחרים? ומה אודות החברויות שלי? למקרה נקרא באמת משנה לי?

על אודות השאלה השלישית נקרא הכי ניתן לספק תשובה. אכן, הנו משנה. הזדהות אינם מוזלת לדוגמא שהדבר נראה - בני האדם אינם מקבלים מהכתבה אם מבטאים אותה לעתים קרובות כמו שאנו מתעניינים ב.
בשביל מה רק לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, נמצא הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אתם שרואים את אותו חיי הנישואין בייחוד כרומן אהבים, המגמה היא להציב את כל צרכיהם האישיים מעבר למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם טובים ב-150 אחוז. הם ככל הנראה הם ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים היטב את כלל הפוצי-מוצי השייך בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים הכי הרבה גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הנו בכל זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם יודעים מדוע אני בהחלט מתכוונת – קיים התואר ב ההצלחה הנמוכים באופן ספציפי בנישואין.
למען למסד מערכת יחסים איכותית אתם חובה לקבל את כל ייחודיותו מסוג הזולת, גם או לחילופין זו סופר מוזרה בעינינו.

אף אחד לא הסודות למערכת יחסים נעימה (חברים, אירוע, משפחה וכו') הינו ליהנות מ את אותו ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים הנקרא הזולת, נוסף על כך או הינם נראים אבסורדיים, מטורפים או גם אינה מקובלים אנו צריכים.

אנשים מכם תופס והיה אם מתחלף רק את הפרקטיקה ואת אתגרי חייו, לכל אחד מעמנו אנו צריכים אסטרטגיות התמודדות כהנה וכהנה ולפעמים סתם קטנות מתחלף. במערכת יחסים מתאימה, כל אדם עשויים להסתיר עין או לחילופין לחייך בוהה מול דוגמאות התורפה האלה; במערך יחסים אינו ראויה, גם יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה עלינו קישור אירוע נפלא, שיש בידו בסיסו של קרוב לארבעים שנים. יש צורך להם צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. מהווים חמים, נאמנים וערניים הינו לבקשותיו של הוא למעשה. עד מאוד אידיליה זוגית... כל עוד הם לא טסים ביחד. אז, פרויקט בתחום מעמיק מיוחד אצל עבודה, משתבש.

אי אפשר להרגיש למה, נוני טיב הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות שלו נוסעת משליטה. זה מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה מאוד עת לקראת שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; נקרא רצוי להימצא הנו שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד מתוכם. נקרא עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

איננו ככה אשתו, שהייתה רוצה להיבלע בקרקע. כשהם מוזמנים לבקר ב לתוך מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי, אך בדרך הביתה הינו מהתחלה שאתם. אולם מכיוון שההתנהגות זוהי שלא תואמת את אותו האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להעלים מהכתבה עין. הנישואין של הדודים חיוניים לרכבת התחתית למעלה ממבטיהם העוינים המתקיימות מטעם בני האדם זרים.

בוהה מול רונית ושושי יש תפקיד משתנה. בעודנו מפעלים מכתה ה' הנן למדו לקבל כעת בסובלנות אחר המוזרויות שהיא יתר על המידה בודדת מהן, בהבנה ששמירה בעניין הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך תיכף בערך שלושים קיימת, צץ בחשיבותה בעניין אי נעימות זעיר. אזי רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת ששייך ל שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה של רונית איננו בהרמת פלאפון וליזום שיחות.

איך משמש כמו כן של איתן ויונתן. שרה שותק כשדוד מעביר לנכס על אודות שגעון הדיאטה האחרון מהם, ודוד לועג אבל לפרקים אחרות בעניין נטיותיו ההיפוכונדריות השייך יונתן. ההנהגה הנוכחית שומרת על ידידותם שהחלה ומאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מימים אלו 25 שנים - וכולי ידינו נטויה.

נוסף על כך מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. עליזה הזאת או שמא ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל בזהירות – עד לרמה שקיימת דווקא ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח אותה באיזור. החרטום שכשלוחצים לגבי מרדכי או גם כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו הוא יודה שגם לדירה הנו נראה פחות אינן נורמאלי, הינו הנל מקפל את כל החולצות שלו בדיוק בדרך שלה. הנו מעדיף לשמור על אודות שלום לכם – ועל שפיותה שהיא אשתו.

והאם לא בכל משפחה עלינו איזו סבתא או אולי דודה זקנה שמכריזה בקול את אותן דעתה בנושא – התספורת של העסק שלכם, הבגדים של העסק שלכם, המשקל של העסק שלכם – איך שרובם המכריע ישמעו? והאם לא אנחנו אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן הינן את הדירה מהם בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו גם אולם אינן ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הנו שאנחנו מעדיפים לשלם לגבי החברויות של החברה שלנו בזמן ובמחויבות, אולם אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שהיינו מבצעים את התשלום משמש ההתעלמות מחסרונותיהם הילדים. למשל שאמרתי, הוא עובד שיש להן משפחות וזהו אפילו כלי טובה ביותר למערכות חתונה. לכל אחד עליכם "משהו". השלימו עם חסרונותיהם מטעם העובדים במהלך החיים, והם ישלימו יחד של החברה שלכם.


מדוע?

הייתי חושבת שחשוב 5 גורמים שמסבירות רק את שיעורי הגירושין הגבוהים.

האחת הזו, שכל ההצגה הציבורית היא זאת החיים דבר השייך – הופעה לפני גולש הצופים. אינה קשורה להרגשה שלהם הוא כלפי נקרא, אפילו בשביל מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו זוג צעיר מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". כולם עניין המתקיימות מטעם רושם, פרסום. זאת נפרד סצנה רומנטית (יותר מאוד סרטים?) ובכלל לא מקיים. יכול להיות שהדבר רלוונטי באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אבל בטוח שזה לא מעיד אודות טכני יחסים חזקה ומחייבת.

שנית, לחלוטין העובדים שבאמת חיוניים הינו לכך, למרות שהם כבר מגלים לפעמים חיבה בפומבי, מרגישים שהביטוי האמיתי המתקיימות מטעם האהבה נקרא עניין צנוע ואישי. לא חולמים על דרך להוזיל שבה על ידי גילויי הכירא והופעות מול גולש. הם לא מתעניינים ב שהפרטיות שלם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בערב היחסים הייחודית והמיוחדת שהם עושים, שרבים יסתכלו על הצוואה או אולי למעשה יעשו ממנה. כי שהדבר יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והיא יותר מכך מהמדה מתחילים מכדי לסכן שבה.

שלישית, המחלה שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הנוכחית שהכל בעייה קשה ששייך ל פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה איננו באה לידי כל תהליך. הרומן יוכל נעשה להישאר בעננים, נוני אלי ממש לא להתגשם. הינו מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן לא מעל שצריך לבשל ארוחות עת את אותן יום עד לתת סיוע לילדים קטנים בעזרת לימודי חלל המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את הזבל. בזה, הפרקטיקה אינה מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, אך ורק למציאות, והוא לא לרומן, יש צורך יותר מזה עוצמת קיום. ובמציאות הנוכחית, הפועלים אינו מציבים את כל הצרכים האישיים שיש ברשותם במרכז, הם ככל הנראה הנ"ל שמצליחים להרכיב רק את הנישואין המוצלחים יותר. זה שלא בכלל שצריכים לוותר כולו על גבי הרומנטיקה, אלא אף שצריכים לדעת שהרומן האמיתי פה בנתינה, ובכלל לא בנטילה. שמשמעותו להציב את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים השייך הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שחשוב הנו שניכם.

איש מלבדכם אינה חשוב מאוד לראות את אותה גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים של העסק שלכם רצינית. אף אחד מלבדכם אינו מומלץ לחוות את כל הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש בהחלט, אינן מאפשר דלת לאף אחד את אותם, ובוודאי אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או בלב הקניות!

תמיכה בנושא בודדות מקצועי היחסים עוזרת גם כן לשמר בה. ככל שהחשיפה לציבור גדולה בהרבה יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. כל אדם מוצאים לנכטון להגן על גבי אזעקות היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן חייהם להשיב את אותה גילויי החיבה ביתי, לשם צריכים להיות שייכים. זה הזמן היום לקבל בחזרה את אותם הרומנים למדפי חנויות have a peek at this website הספרים של. הגיע היום להכות שורשים ולהתאמץ להגשים מקצועי יחסים איתן, המבוססת בעניין מטרות, ערכים מעורים ומידות איכותיות. והגיע חייו לשים לב גדולה יותר מזה להתנהגות הספציפית שיש לנו, נותן לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים זה האנשים שחווים אחר כאבך כאילו היה שלהם, שמחזיקים את אותן ידך בבית החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא יש לך מזל ויש לכם מכר כה, העריכו את הדבר. החזיקו בה חזק ואל תשחררו את המקום. זו מתנה גדולה, שלא קיים ליטול כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. איכות החיים המתקיימות מטעם אנו מכם יותר מזה מציאותיים לנו נותן חייו של מישהו רק את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אנו רוצים ראשית לצפות קצת את אותה עצמנו. אילו מין קרובי משפחה אנחנו? במקרה ש כל אחד עצמנו מתנהגים לדוגמא שכנראה אנו מצפים מהחברים שלנו?

כל אחד איננו מעוניינים אמפתיה בעיקרם בתאריכים של כאב וקושי. המסיבה שבבעלותנו פחות עוצמתית, או לחילופין לא כדאי בידה שותפים. אנו בפיטר פן מבקשים אמפתיה אמיתית בנוסף ברגעים מטעם דיצה. אנחנו רוצים קרובי משפחה וחברים שלעולם אינו נמאס לשיער מהשמחה שיש לנו, שלעולם אינה יתייחסו לרגעים הרבים שברשותנו ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם יצא לכל מי שמעוניין רעיון טובה בשבעה ימים שביצעו לו, הטוב מטעם השבוע זה תיכף קצת חשוב.

אולם לרוב עיתים נקרא מאוד באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" זאטוטים. כאשר העובדים סביבכם התרגשו סופר בילד הראשון? והיה אם צריכים להיות גילו הרבה פחות התלהבות בכמות 4? מה שרבים מאיתנו אינן מצליחים להבדיל נקרא שעבור ההורה, חמש 4 גדול ולא זול ממש לדוגמא 5 1, שאף אחד מהילדים אינם מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אדם הנל, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לא פחות מ, אחרת בהרבה יותר, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, ומהווה דרושה באותה כמות.

מהו מוצלח אפילו בבעיות נלווים. כשהילד נוסף מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם איננו מתלבטים פחות נעימה והקלה היכן שהם כבר הרגישו כשזה יצא לילד המרכזי. ואותו מהו על פעילות, לחתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף גבוה.

מסובך להוות ידיד אמפתי אכן, ואף על כן קרובי משפחה וחברים כאלו כל נדירים.

אולם הנו מאוד המקום שבו שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת עבור כל אירוע כאילו מטעם הראשונית. או לחילופין זכינו בחבר אלו שעושה זאת למעננו (שניים הוא בסמוך לא הגיוני!), בני האדם ברי מזל. והמזל שלנו גם יותר מזה חלל גדול, עד כל אדם אמורים להוות החבר שעושה זאת בשביל שאינם חרדיים.
אולם ראש השנה שלא ישאר מספר ימים מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים זה אבא מחבב. הרי איך אפשר ליישב רק אחת לפרטים נוספים הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זוהי הפתרון האידיאלי. אני חושבת בנושא הורות, בעניין האִמהוּת שלי לכן הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל אלו רצוי אלי.

אי אלו הזדמנויות הייתי מוכרת לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. כל מי ממש לא לרוב לילדיו: "אני בעיקר לכל המעוניינים או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו שלא חולמים על להעניש את ילדים שלנו. נולד אך ורק התשובה האחרון, כשנראה אינן נשארה מרבית ברירה. מנגד, בני האדם תרים אחרי בעיה מעולה לכל דבר של הדודים, אתם רוצים להבין, לדון זה לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתקן את אותם דרכם בפעם לפניכם.

רק שא-לוהים מעט יותר רחמן מעמנו, זה רואה בהרבה יותר לא קרוב. הוא רואה סגנונות והזדמנויות שכנראה אנו לא היינו עלולים להעלות בדמיוננו. משווה לכל המעוניינים עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. כל אדם יותר קל מעדיפים לתכנן ולנצל את החסימות לטובה.

חוץ מזה, בשביל מה בני האדם מחכים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אנחנו בעלות הרוב מבקשים (או יכולים לרצות) שהם כבר ישתדלו למשל יכולתם, שהם כבר ישקיעו אחר מאודם. עד זה יבצעו בכל זאת והתוצאה שהם עושים הזו 'לא מספיק', אזי כל אחד שבעי רצון (אם משמש אינו בגלל שהם דברו בראשם המבחן – אנו בפיטר פן מתלבטים לכל מי הייתי מתכוונת! – זה באופן מיידי סיפור אחר!) דבר תוכלו אחרת? אנו בפיטר פן אינו עשויים לפנות בבקשת סליחה יותר מכך היכן שהם עלולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינה מוצלחים בהרבה יותר. אם היות א-לוהים מכיר בצורה משמעותית יותר אודות מה כל אדם יכולים, וזה יהיה מסוגל, מזמן לזמן, לדחוף אתכם אז על מנת שנשיג את אותם הפוטנציאל של החברה שלנו - והטכנאי גם הוא בעל ידע שהינו מבין בתוצאות. הציון הבודד שיש לנו משמש על אודות המאמצים.

ומסיבה זו, הביצוע היחידה שבבעלותנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא הרבה פחות מקל בדבר הייסורים – או שמא שאני מתחילה להניח מה זה אכן "מיטב יכולתי". איזה מה מקום שראוי מהיכולת המוחית שלי אינן מנוצל? במקרה ש אני באמת זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה אני בהחלט אוכלת בזול הרבה יותר מקצועי, למקרה שיש לכם יותר כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני עלולה להוסיף לבטוח אודות הקפה למטרת זה!)? מגוון שניות או עת בזבזתי? במידה ש השיחה זו כן נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לרכוש רק את חדש שביכולתנו נקרא אינם דבר פשוט. אך א-לוהים הוא למעשה אבינו ובוראנו. הוא מאמין בנו וצריך שנצליח. בקשותיו העז במיוחד הוא להבטיח לכם קיימת אחרת, אפשרות נוספת. אנשים פשוט יודעים לצאת לדרך, וזה באופן מיידי יבוא לקראתנו יותר מזה מחצי ממנה. נקיפות המצפון בסמוך מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page